FF tussendoor - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu FF tussendoor - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

FF tussendoor

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

13 Juli 2006 | Spanje, Blanes

Ola iedereen!

FF weer een kort berichtje uit spanje!

Heb t hier nogsteeds naar me zin en heb dr dan ook de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen hier!

Gister hadden we een voetbal toernooi met onze buren (camping ell pinar) Dat ging helemaal top totdat een klote spanjaard een elleboogje kreeg. Wat door niemand van ons gezien is. Daarna werdt er gescoord door zijn team maar omdat de scheids nog bezig was telde t doelpunt niet en toen ging die helemaal flippen. Heel gezeik en lang verhaal maar dat vertel k wel x. is niet voor iedereen namelijk hehe.

Ben op mijn vrije dag (afgelopen dinsdag) samen met Berry (jongen van de camping) naar een groot winkelcentrum geweest genaamd mataro park ofsow. Egt helemaal geweldig.
T duurde 2 uur ongeveer voordat we dr waren maar de reis viel erg mee. Was alleen maar lachu met Berry. We kwamen dus aan in dat park en hadden honger. Wij naar de 3e etage waar je kon eten. We wilde een mac donalds maar we zagen alleen een burger king. Wel klote dus wij maar sown wopper naar binnen knalle. Zijn we klaar en lopen we verder. Om het hoekje zat gewoon een Mac. klote zooi dus. Verder was t relax dagje. en s'avonds lekker gegeten bij de pepermolen en een ijsje gehaald. Daarna ff wezen stappe. ff kusje halen bij zweeds meisje... hehe. De sappige verhalen bespaar ik jullie hehe.

Dat was t wel weer sown beetje en tot snel weer he!!!

gr uit spanje

• 13 Juli 2006 - 14:58

Dorien:

Ja frank wat is dat nou.
    Eet je al veel vette zooi zoals je zelf zeg wil je alsnog naar de mac.
    Denk om je zwembandje hoor hahaha
    xxxx

• 14 Juli 2006 - 21:54

Joke:

Je moeder heeft gelijk, teveel vet en helemaaaaaal geen vitamientjes, waar je juist naar snak of heb je nog pilletjes.
    xxxx je liefste tante

• 15 Juli 2006 - 10:05

Wen:

ey frank!! Gaaf man!!! Als ik zo al je verhalen zit te lezen op de comp... Je beleefd heel wat mee daar !! Vee; plezier daar en maak er een leuke dag tijd van.

dikke kus wen (oud klasgenootje)

p.s weer in Nederland is vandaag super lekker, maar het nadeel is dat ik met 25 graden ook stage moet lopen in het hotel :(
    ik ben trouwens dit jaar voor het eerst naar sensation black geweest, was echt gaaf, jammer dat jij dan net dit jaar er nie bent

• 15 Juli 2006 - 19:38

Leroy Boy:p:

heey frank lachuu man dat waar ben je punt nu:p we misen je wel bij de slager man word so saai als iedereen op vak is joh maja je bent in september weer terug hopelijk voor 4 sept want dan is em 16de verjaardag:P:P maja ik spreekje nog wel kus:P

• 17 Juli 2006 - 17:17

Rem En Jen:

Ha die Frank,

Hier even een berichtje van ons. Zo te lezen gaat het prima met je en heb je het erg naar je zin!!!
    Maarre,....nog geen chica in je bed tegen gekomen?? Dat valt natuurlijk wel een beetje tegen?!!
    We hebben leuke danspasjes van je gezien en die zijn hier in nederland inmiddels helemaal hot. :-) We verwachten natuurlijk wel dat je ze even voordoet als je terug bent in het nu nog warme nederland.
    Helaas maken wij hier niet zo veel mee en hebben we dus ook geen spannende en leuke verhalen te melden.
    We wensen je nog heel veel plezier en we verwachten natuurlijk wel een foto van jouw en de chica?!!!!!

Liefs Remco en jennifer.

• 17 Juli 2006 - 22:04

Dorien:

Hey frank
    Van Harte Gefeliciteerd met je broer xxxx

• 19 Juli 2006 - 12:03

Nancy:

eej frankie,
    hoesie ermee?? srrj dat ik niet gebeld heb toen ik spanje was, maar ik had je nummer niet vandaar:P Mij vakantie was eg super, jmmr dat ik je nummer niet had anders had je een dagie langs kenne kome:P mja veel plezier daaro nog... en de groetjes uit vianen, ook van bibi:P

Kusje

• 20 Juli 2006 - 15:49

Mars:

heey frankie...

haha!! wat een verhalen!! ben net terug van vakantie en voor mij moet stage nog beginnen!!!
    Super dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben!!!

Kus Mars