belevingen en 5000 bezoekers!!! Show!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu belevingen en 5000 bezoekers!!! Show!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

belevingen en 5000 bezoekers!!! Show!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 Juli 2006 | Spanje, Blanes

Dag warm Nederland!!!

Hoe is het daar??? Hier gaat alles zijn gangetje. Gaat goed hier dus!!!

Ik weet niet of het veel mensen opgevallen is maar www.frankinblanes.waarbenjij.nu (de site waar je nu op zit) heeft de magische grens van 5000 bezoekers bereikt!!!!! egt helemaal top!!! Dat betekend: Of er is een stalker die elke seconden kijkt. Of er zijn gewoon heel veel mensen benieuwd hoe het met me gaat! Ik hoop het laatste!

Paps en mams en Rick zijn weer naar huis en dat beviel me maar nix! Vond t erg jammer dat ze weg waren maar nu ik weer een paar dagen hier zonder ze zit gaat het wel weer!
De laatste dag dat ze hier waren zijn we met me collega's op de flighing fish geweest!! Dat is een soort vliegendtapijt. alleen omdat we met 6 man erop zaten ging die niet egt de lucht in. was wel jammer opzich maar echt dat was super gaaf!!! Na ff wat babbelen met paar chickys (heb gewoon nog niet gescoord hier!!!) Zijn me pa, rick en ik nog op de banaan geweest! Dat was ook erg lachen!!! (ome hans ik lach hier wat af he haha).

Gister avond (donderdag) moest ik een show presenteren samen met Mieke genaamd: Tropical! We moesten het in 5 talen presenteren en de spellen uitleggen. We hebben wel meer tijd gekregen om te leren dan de rest maar alsnog was t flink blokken!!! Egt wat een gekke woorden in het spaans en frans. Snapte dr geen zak van. Maar goed gewoon zeggen en dan verstaan ze het hopelijk!

De show begon om 10 uur en eindigde ongeveer rond 11 uur! Het was egt leuk om te presenteren en iedereen zei dat het helemaal top was!!! Daar was ik erg blij om want ja het is natuurljk leuker om te horen dat het goed gaat dan dat het fout gaat!

Ik gaat nu even foto's proberen op me space te zetten! hopelijk gaat het lukken en kunnen jullie de foto's zien op
http://crazyfrankstyle.spaces.msn.com

Zo ff tussendoor he! Het uitgaan hier was eerst alleen maar van dat R & B muziek. nou de mensen die me een beetje kennen weten dat ik dr geen ruk aan vind! Maar eindelijk was daar een andere draai aan gegeven! Vanaf Deze week gok ik komen overal DJ's draaien. Gister was DJ Pavo en Darkraver enz komen ook allemaal! Wel beter want baal dr van dat ik niet naar sensation black ken!

Have fun daar in Nederland!!! enuuu tot ergens in September!!!!

enuuu blijven reageren!!!

  • 07 Juli 2006 - 13:55

    William:

    Hey Scheetje als jij nie naar sensation black gaat dan ga ik wel sta vip dus ik vermaak me wel zal wel vertellen hoe het geweest was ik hoop dat je je een beetjuh vermaakt en niet al tedruk maakt ik spreek je snel mazzl je maat

  • 07 Juli 2006 - 20:30

    Claudia:

    ben je toch nog populaire wie had dat verwacht? hier gaat ook alles goed alleen beetje warm! maar dan is de lek erg lekker... ga zo ff je foto's bekijken en geef mij dan maar R&B veel beter dan komtie dan maja dat weet je van mij! veel plezier! xxx

  • 07 Juli 2006 - 20:42

    Claudia:

    ben je toch nog populaire wie had dat verwacht? hier gaat ook alles goed alleen beetje warm! maar dan is de lek erg lekker... ga zo ff je foto's bekijken en geef mij dan maar R&B veel beter dan komtie dan maja dat weet je van mij! veel plezier! xxx

  • 07 Juli 2006 - 20:43

    Claudia:

    sorry per ongelijk 2keer gedrukt!

  • 07 Juli 2006 - 21:22

    Joke:

    Genoten van je verslag en foto's. Geweldig dat de show-presentatie zo goed ging en klasse dat je het in 5 talen gepresenteerd heb. Kickken joh, geen paniek en scheiterij meer als het nog eens moet. Hou je taai en groetjes

  • 08 Juli 2006 - 11:29

    Frank:

    Ff reacties op de reacties plaatsen!! William: Hahaha ja damm baal dr van dat ik niet ken. maar wordt gebelt door een collega die dr heen gaat. vermaak me hier prima.

    Claudia: Blondyyyy hhahaha. Ja weet het van je maar toch je moet wat he.. enuu die vieze lek? hier heb je de heerlijke zee hehe.

    Joke: mooi dat je genoten hebt haha. doe ik hier ook!! geen paniek idd haha en schijterij die blijft dr altijd wel hahaha.


    Zo dat waren weer paar reacties die ga ik proberen op elke reactie te doen.

    gr frank

  • 08 Juli 2006 - 16:46

    Tim:

    Frank ik ben toch niet de collega die jou gaat bellen... Ff denken, TOCH WEL!!!!!!! 2night is the night! Neem de sets wel op mp3 mee voor je!! Nog een weekje werken en dan is het cerveza voor mij! Spreek je dan wel. Ga ff pitten want t wordt n lange nacht...

  • 10 Juli 2006 - 10:25

    Dorien:

    Hey frank
    Alles oke daarzo hier ga t lekker de groene kippen zijn er weer dacht ach ff laten weten groetjes en tot horens xxxx

  • 10 Juli 2006 - 13:55

    Elise:

    hey wat leuk voor je dat je het zo naar je zin hebt daar! het lijkt me leuk om langs te gaan bij je maar weet nog niet wanneer m'n loon gestort wordt en ik ga naar allerlei feesten dus ben erg druk met geld uitgeven :P hehe

    maar ik hoop je snel te zien! geniet er flink van! ennuh tuurlijk mag jij scoren hehe gekkie. k hoop dat ik je daar ga zien! kusSsieSss en een lieve knuffel voor jou!

  • 11 Juli 2006 - 20:43

    Rick:

    waar blijven die verhalen over verbruikte rubbers? enne wel zachtjes doen he!

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 22838

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: