Van alles en nog wat... - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu Van alles en nog wat... - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

Van alles en nog wat...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Juli 2006 | Spanje, Blanes

Hallo allemaal!!!

Hier weer ff een kort berichtje uit Spanje!!!

Er zijn in de tussentijd aardig wat dingen gebeurdt haha heel veel leuke iig.

Als eerste: stappen. Afgelopen 2 weken was hier een jongen op de camping waarmee k t goed kon vinden en de rest van animatie ook. Was erg gezel en ben op mijn vrije dag samen met hem naar mataro park geweest. Dat is een groot shop centrum in 1 gebouw. Wel relax. Alleen was het meeste voor alle vrouwen want de leukste winkel voor ons was toch egt de C & A haha. dus tja ken je nagaan... Verder was de dag helemaal top. Zijn dus daar wezen shoppen daarna weer terug naar blanes ff gegeten bij de Pepermolen... Is een hollands eet tentje. (zoals alles hier bijna) en daar lkkr biefstuk gegeten... Had t egt een keer nodig. Na het eten was het tijd voor t toetje en dat bestond uit schepijs... Wel erg lekker hier maar je moet egt oppassen hier. In die al dat ijs en in die schep zitten allemaam bacterien en je krijgt daarvan last van je keel. Wat ik dus al in het beging had en nu weer.. maar ff paar zuigtabletjes nemen en dan is alles weer beetje normaal. Na het eten zijn we uit geweest... Omdat we overal vipkaarten voor hebben en dus goedkoop kunnen drinken was het erg gezel haha. Een glas met driekwart bacardi en 1 kwart cola is hier normaal... Dus na 4 bacardi cola voel je m aardig zitten... DJ Darkraver draaide en dat maakte het al helemaal top want ff lkkr hakken ken dr atijd wel bij hihi. Dat was de vrije dag.

Nu verder met de volgende belevenis...

Ff denken wat er allemaal gebeurd is hoor want het is al weer ff geleden natuurlijk en heb geen tijds besef hier... Toevallig weet ik dat het vandaag zaterdag is en iedereen bij de goeij lekker aan t werk is haha. (mis t normale leven wel hoor. gewoon lkkr je eigending weer normaal aan t werk enz.. en me auto natuurlijk haha) maar goed. Verder met t volgende.

Luchtkussens:

Hier op de camping is dr vanaf nu elke zaterdag een paar luchtkussens van 5 tot 8. Wel erg leuk voor de kinderen is dat. en lekker rustig in de miniclub dan hihi. Iedere keer moet dr dan mensen van ons bijstaan om het een beetje te begeleiden... Wel leuk maar ook erg vermoeiend. Al die kinderne die willen alleen maar springen haha. (logisch wil ik ook haha)
Ik heb dr vorige week bijgestaan en moet deze week weer. Vind het opzich niet zo erg want dan hoef ik geen verkleed minidisco te dansen... en sommige van jullie hebben gezien hoe dat er aan toegaat haha... voor de gene die het niet weten. Ga naar mijn moeder toe en vraag het filpje haha... Geheid dat je denkt van wat een debiel is dat!!

Schuimparty!

Een paardagen geleden was er schuimparty! Ik dacht van oww oke ff kijken en ff lachu. Mara wilde ook gaan dus ik ben samen met Mara geweest. Daar kwamen we Ronald tegen en zijn we met zijn 3en doorgegaan... Het drank was weer volop aanwezig en de volgende dag had ik me toch weer een mega kater... egt ik voelde me gewoon kut... (ja ma en pa netzoals op me verjaardag.. haha)
Verder was het egt supergezellig!!!

De 2e vrije dag.

afgelopen dinsdag had ik ook vrij. Zoals op elke dinsdag. en ben naar santa susanna geweest. Ff kijken hoe het met bibi was en de rest daar. Was egt super gezel. De chef van bibi en dave (dave is collega van bibi en zit in 2e van SB egt lachu gast)Dennis is dus hun cheff. ja weet het staat er een beetje krom maar gewoon denken bibi en dave en cheff dennis. Dennis is de zelfde die bij ons op school de voorlichting heeft gegeven en die de curcus heeft gegeven. Was erg lachen. Dave en ik zaten ff in de mini club en dennis kwam dr aan. Na een potje voetbal in de miniclub heeft dennis ons voor 45 minuten opgesloten in de miniclub. Erg gezel was dat. Dave en ik hebben gevoetbalt, gesjoelt, basketbalt en zijn wezen 4 op een rij-en haha. Egt lachu was t dus. Nadat we bevrijd waren door bibi zijn we ff wezen fitnessen. Mis het fitnessen wel haha. kon ik de volgende 2 dagen ook merken want dammm wat een spierpijn had ik zeg!!! Na het fitnessen ben ik ff wezen zwemmen daar. lkkr relax dus. Toen Bibi enz vrij hadden zijn we ff bij liza wezen eten. liza is een tentje waar je ken eten. Was erg gezel en rond half 12 was ik weer thuis in blanes.


Vuurwerk!!!!

Deze hele week is dr vuurwerk week in Blanes. Het schijnt het mooiste van de hele wereld te zijn en zoals ik het gister gezien heb was t egt heeeeeel mooi. De mensen die me beetje kennen weten dat ik helemaal vuurwerk freak ben en egt was super gaaf. Het helestrand is helemaal vol met allemaal mensen. egt gaaf om te zien. Deze heleweek is dr ook een kermis in blanes. Best wel groot is die en erg gezellig. heb een stier gewonnen. haha Zie foto van me space.

Kapper.

Het was egt nodig dat ik naar de kapper moest en ja t is wel erg kort geworden... (jammer he clau) haha. Was wel gezellig bij de kapper dus. Tja dat was hoofstukje kapper.

Nu ff slap lullen...

Zo nu ff verhaaldje over hoe ik t nu vind gaan hier...

Ben erg aan t aftellen tot ik weer naar huis mag... nog 6 zaterdagen en dan ben ik weer terug!!! egt ik leef er naar uit!

Tot die tijd ga ik dr een leuke tijd van proberen te maken hier en komt t wel helemaal goed!

Wat zijn de nieuwtjes in vianen en hoe gaat t allemaal met jullie... als je wat boeiends te vragen hebt ofsow mail me dan ff en dan mail k wel ff eterug . is makkeijker dan via deze site!

Gr uit spanje!!!

  • 23 Juli 2006 - 10:29

    Blondy:P:

    hee
    nou dat vind ik wel balen dat korte haar, maar je krijgt pas biefstuk als het weer lang is!! nou ik spreek je snel weer!
    kus

  • 24 Juli 2006 - 11:31

    Dorien:

    Hey, we zijn weer terug van een weekendje zeeland. Erg gezellig je moet dan ook de groeten hebben van iedereen daar. De Apres Ski party was weer super lekkker gedanst met Joke.
    Kijk verder uit met die ijsjes hoor en we spreken elkaar weer gauw xxxx

  • 24 Juli 2006 - 21:21

    Joke:

    Heb met plezier je verslag weer gelezen. Wilde net aan je vragen, waar de verhalen bleven. Kon nog niet naar je foto's kijken en je gewonnen stier. Was een storing. Fijn te horen dat je ons allemaal wel en beetje mist (ja Frank, geef het maar toe, ook je liefste tante). Maar Frank, je mag aftellen, maar je beleeft ook veel nieuws en dat mis je vast weer als je thuis ben. Geniet van het vuurwerk deze week en leef met mate, dus ook met de drank, anders heb je eerstdaags geen nieuws meer te vertellen. Dan is je kop niet van slag van de hitte, maar van de drank. Hou jij het daar nog wel uit met de hitte, hier is het te hot.

  • 26 Juli 2006 - 06:58

    Adé:

    hoi die frank .het was weer leuk een verhaal te lezen hoe het daar met je gaat. hier gaat het zijn gangetje,maar veels te warm het duurt al even die hitte,groetjes uit vianen

  • 26 Juli 2006 - 08:47

    Dorien:

    jaja frank je heb de 6000 gehaald.
    en ben je al een beetje bijgekomen van je dagje met tim haha ben benieuwd hoe je thuis gekomen bent haha
    xxxx

  • 26 Juli 2006 - 10:52

    Mike En Lisette:

    Hè, hè eindelijk een pauze dat ik je verhalen kan lezen. Airco was hier (werk) kapot. Zodra de monteur zei dat die gemaakt was, konden de buren er heerlijk van genieten, maar op mijn kamer bleef de airco uit. Niet te harden dus. Ook hier in Nederland is het dus lekker warm, maar er gebeurt niet zoveel spannends.
    Maar waar blijven die verhalen van mooie vrouwen? Voor je vertrok kon je er zo over opscheppen!!!!!

  • 26 Juli 2006 - 19:17

    Frank:

    Reactie op bericht van Mike en Lizz

    De verhalen van de mooie vrouwen blijven weg omdat ik nog nix heb uitgevoert... klote zooi. dus dat wordt nix naaien hier hahaha...

    Gr frank

  • 27 Juli 2006 - 14:49

    Adé:

    dus al die ......van thomas en marjolein komen ongebruikt mee terug hihi

  • 27 Juli 2006 - 19:03

    Frank:

    Zit er dik in ja hahaha

  • 28 Juli 2006 - 21:12

    Jeroen & Karin:

    Hey Frank; volgens mij ben je gewoon heel diplomatiek omdat oma dit ook leest ;-) En het uitlekken van je scorelijst tijdens de wedstrijd is ook dodelijk voor je resultaten om nog meer te scoren. Je zult toch echt met betere smoesjes moeten komen want ik geloof er helemaal niks van!!! :-)

    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt.

    Jeroen

  • 30 Juli 2006 - 13:59

    Babsie:

    Frankie!!
    Nog een paar weekjes en dan zit je weer in ons goeie oude vertrouwde Holland! Ben jaloers hihi ;) Ik zie je snel in November dan doen we die film avond met M&M's want zelfs die smaken hier anders.. ;)

    Kus!!
    babs

  • 31 Juli 2006 - 20:13

    Joke:

    Hai die Frank, Ik ben mijn koffer aan het pakken, woensdagmorgen op vakantie, dus ik kan 14 dagen niet mailen. We sturen wel een keer een smsje. Blijf je toch op de hoogte. Hou je haaks en over 14 dagen graag weer een uitgebreid verslag en foto's. Als wij thuiskomen, nog maar 2 weekjes en ben jij er ook weer. Ik heb de krant gezien waar je instond, zelfs oma herkende je. Groetjes

  • 31 Juli 2006 - 22:49

    Claudia:

    hee frank!
    moet nog ff een uurtje wachten en dan lekker naar turkije... heb der echt wel zin in en we smsen wel! spreek je snel weer! liefs Claudia

  • 01 Augustus 2006 - 14:42

    Tim:

    FRANKIIIIIEEEEE!!!!!!
    Hee kerel! En hoest nou? Zijn vandaag weer thuis gekomen uit Espana hoor. Waren binnen 15 uur weer in Wijk bij Duurstede. En nu maar 1 keer op de foto, dus dat valt mee!!! Maar nog lang last gehad van de baco's uit de collossos? Was Ouderwets knalluh he!!! Nou ik ga nu ff bijkomen van 2 weken costa brava. En jij.... Ach werkse maar...

    Adios, en je weet het he: Pantalona abacho!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 22780

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: