1 van de laatste berichtjes!!! en voetbal - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu 1 van de laatste berichtjes!!! en voetbal - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

1 van de laatste berichtjes!!! en voetbal

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

23 Augustus 2006 | Spanje, Blanes

Hallo Nederland!!!

lekker koud daar he... Hier is t super weer!! lekker zon en klein windje erbij doen de mens goed! Het water van de zwembaden hier is wel erg koud. dat komt omdat we 2 weken regen hebben gehad. precies 2 weken waarin chinouk en sharleen er waren... Egt blij dus dat ze weg zijn want nu is t mooi weer (hihi grapjuhh) Verder gaat t wel lekker hier de verhalen horen jullie thuis wel want dat is niet voor internet bestemd hahaha. En nee t gaat niet over neuken!!! hahah.

Er is in de tussentijd niet egt veel gebeurd behalve dan dat ik naar FC Barcelona tegen FC Bayeren Munchen ben geweest!

Egt dikke shit daar in dat stadion!! helemaal geweldig! het was mijn eerste voetbalwedstrijd ooit en denk ook de laatste want tja op je hoogtepunt moet je stoppen toch? FF een verhaaltje van hoe de dag verliep... Het was dus gister Dinsdag en dan ben ik altijd vrij. Eerst lekker uitgeslapen en daarna gegeten. Niet veel want was vet zenuwachtig voor de wedstrijd... Om half 4 vertrok de bus naar t stadion. Egt een groote tegenvaller was dat de bus geen WC aanboord had dus frankie had zoiets van oww kut. Aangezien k altijd en overal naar de wc moet hihi. maar goed lekker belangrijk gaan zitten en boekje lezen. De reis duurde 1.5 uur en dus waren we om 5 uur in barca. Alleen maar kut kinderen met sown irri toeter liepen dr. je werd er gek van maar goed t is voor de voetbal sfeer dus geen toeter gesloopt van iemand. Om 8 uur gingen we ongeveer het stadion binnen en whooo wat een ruimte!! egt super veel stoeltjes en wat is t gras klein man. Op tv lijkt t altijd super groot maar t stelt nix voor haha. En ik maar denken dat ze moeten rennen die gasten.. gewoon overtikken doen ze. ahaha (doe t ze niet na hoor) De wedstrijd begon iets over 10 Daarvoor werden alle spelers van barca voorgesteld met vuurwerk enz. Egt super vet allemaal! Daarna begon de wedstrijd en die heeft barca met 4-0 gewonnen! het helestadion ging flippen zo gaaf was t! De foto's staan op mijn space en de verhalen verder hoor je wel!!! Ben geen wedstrijdverslaggever namelijk!

Verder gaat het hier wel lekker! Het is bijna afgelopen en nu alleen nog maar leuke dingen doen! Vanavond hebben we sketche night en dat zijn allemaal toneelstukjes opvoeren voor de gasten. Egt helemaal toppie haha.

Gr uit spanje en tot 1 sep!!

frank

• 23 Augustus 2006 - 11:58

Frank:

De link naar de foto\'s is:
    www.crazyfrankstyle.spaces.live.com

• 23 Augustus 2006 - 12:16

Hey SUPER hoor die foto`s,
    weer genoten van je verhaal maar dat doe ik altijd. Veel plezier verder vanavond xxxx

• 23 Augustus 2006 - 15:06

Teun En Joke:

ja leuk he dat voetbal stadion daar zijn wij ook een keer geweest.geen voetbal wetstrijd gezien hoor.maar zie je gauw.9dagen

• 23 Augustus 2006 - 15:33

Joke:

Wil jij nog wel naar huis op 1 sept. a.s.. Thuis heb je vast niet zoveel van die bijzondere uitjes. Wat ik al eerder zei: je gaat Blanes missen!!!! Je kaart ontvangen, Hartelijk dank en tot 1 sept.op de bacardi-borrel.

• 23 Augustus 2006 - 17:32

Chinouk:

oke frank, je word bedankt.
    die spullen van jou hebben we ook meteen de prullebak in gedonderd=p
    je mist ons wel ( haha grapjee ) wij jou wel hoor, niet meer iemand tegenover ons die de hele tijd achter zn laptop zit en dan weg gaat om te doen alsof die werkt. en dan ondertussen gaan joue de boule of dat heet. nou veel plezier nog met je toneelstukjes! we weten dat je goed kunt dansen en een drama ben je ook dus dat moet je wel lukken! haha.
    veel plezier nog! kusje xx

• 23 Augustus 2006 - 19:31

Adé:

ben weer even thuis en ja hoor berichtje van frank,spannend zo;n busreis zonder wc,en dan naar kleine poppetjes kijken maar wel een hele belevenis en wij horen alle verhalen 1 september wel,ben benieuwd,en dat is het zo,groetjes uit het vertrouwde vianen

• 24 Augustus 2006 - 03:28

Babsie!!:

Frankie!!
    Super leuk je sport-verslag! Dat maak je indd niet snel nog een keer mee..ik weet dat je zin hebt om naar huis te gaan maar indd je zult het gaan missen!! ;) Voor je het weet is de eerst volgende bus waar je in zit de bus van Connexxion ;)
    Dus geniet nog van die laatste zonnestraaltjes!
    Dan ga ik hier aan me Chinese lunch met stokjes!!

Ciaoo!!
    Babs

• 24 Augustus 2006 - 20:39

Dario:

haha op het hoogtepunt stoppen :P
    maarja geniet er nog maar van, want voor je het weet zit je weer in de regen in nederland.

• 25 Augustus 2006 - 14:41

Ja Frank nog 1 week geniet ervan xxxx

• 25 Augustus 2006 - 21:11

Teun En Joke:

ja frank nog 7 dagen en dan ??????????????

• 26 Augustus 2006 - 20:06

Ja frank nu nog 6 dagen en geniet er van samen met mike en lisette xxxx

• 27 Augustus 2006 - 15:55

Rick:

shit nog 6 dagen en dan is me rust weg!!

• 27 Augustus 2006 - 16:45

nou frank ben je al zenuwachtig nog 5 dagen en dan

• 28 Augustus 2006 - 16:37

en nu nog 4 daagjes xxxx

• 28 Augustus 2006 - 20:16

Joke:

Ja Frank nog 4 dagen en dan zie ik mijn lieve neefje weer!!! Verrassing he dat Mike en Lisette opeens voor je neus stonden. Let je wel op ze als jullie vanavond gaan stappen. Het is al genoeg als er 1 in de familie verslaafd is aan de bacardi!!!! Tot vrijdag!

• 28 Augustus 2006 - 20:17

Joke:

Oh ja, doe je Mike en Lisettede groeten.

• 29 Augustus 2006 - 10:26

Teun En Joke:

nog 3 dagen en dan?????????????????

• 29 Augustus 2006 - 15:23

Frank:

Tering he wat gaat de tijd hard nu hahah... egt super gaaf dat mike en lizz er zijn!!!!

• 30 Augustus 2006 - 14:35

Dorien:

en nu nog 2 nachtjes slapen.
    wij zijn er klaar voor, jij ook?? xxxx

• 30 Augustus 2006 - 15:26

Rick: