Tim, Barca, Voetbal, Eten - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu Tim, Barca, Voetbal, Eten - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

Tim, Barca, Voetbal, Eten

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

02 Augustus 2006 | Spanje, Blanes

Hallo Nederland!

Het is weer tijd voor een nieuw avondtuur van Frankie in spanje.

Frankie had vorige week dinsdag een vrije dag en was opweg naar Tim. Tim is een collega die ook bij de slagerij werkt. Na een busreis van 20 minuten kwam frank aan in Lloret. Waar Tim op vakantie is. Daar aangekomen zijn ze naar het hotel van Tim gegaan en hebben daar lekker bij het zwembad gezeten en heerlijke drankjes op...

Oke leuk dat dikkie dik verhaal maar niet boeiend nu de frankstyle.

Na de drankjes zijn we wezen eten in het hotel en daarna hebben we wat gedronken met 4 belgiese vrouwen die duits spraken. Was erg gezel en de baco's waren lekker. Rond een uurtje of 12 ben ik naar huis gegaan met de taxi en lekker wezen slapen. Was erg gezel... Afgelopen vrijdag ben ik weer naar tim geweest om te stappen. DJ Luna was er en het was weer ouwerwets hakken!!! egt super gaaf gewoon! Was erg gezel en de baco's gingen weer lekker naar binnen.

Aansluitend op dit verhaal;

Voetbal! De dag na het uitgaan was leuk. Ik had een voetbaltoernooi met 2 verschillende campings en dat duurde van 8 uur s'ochtends tot 9 uur s'avonds. Was egt helemaal verrot na die dag!!!! De afgelopen 3 jaar was het vechten en ruzie tijdens dat toernooi en dit jaar alleen vechten tijdnes mijn eerste fluit wedstrijd! Verder verliep het toernooi goed en geen gekke dingengebeurd!!!

Barca!!!

Gister ben ik naar barca geweest samen met chantal! Chantal is een leuk meisje uit breda die hier op de camping zit. We hebben de bus toers gedaan in barca en het was egt gezellig!!! Zijn bij het stadion van barca geweest en vanuit de bus hebbe we van alles gezien! erg mooie stad en wel grappig. We zijn ok over de ramblas geweest en daar staan allemaal van die straat artiesten... Erg grappig allemaal. De terug weg was ook leuk! ik stond in de trein en het sein dat de deuren dicht gingen die begonnen. En gelijk daarna sluiten de deuren en ik stond binnen en chantal stond op het perron... Dus tja dan zit dr maar 1 ding op en dat is zwaaien van doeiii. Bij het volgende station ben ik uitstapt en kwam zei met de volgende trein naar mij toe... Was wel ff raar. maar gelukkig waren we snel weer bij elkaar haha. Toen gewoon de trein naar huis gepakt en hebben pizza gegeten in blanes. Egt die pizza was bijna niet door te snijden... Klote pizza dus!!!

Eten!!!

Het eten hier op de camping is ruk! je eet 4 dagen patat en de andere dag ga je uit eten en de andere dag eet je pasta.

Egt de patat komt je neus uit en na 2 maanden begint me lichaam eindelijk te protesteren.. Voel me best moe en weinig energie enz... Dus ik naar de dokter toe en hij zei van ja neem maar vitamine pillen en geen patat meer eten... die pillen nam ik al nu alleen die patat nog niet... Dus dat wordt niet meer in het restaurant eten hier maar gewoon zelf koken.


Verder gaat het hier nu wel lekker. De laatste maand is ingegaan en het wordt over 2 weken al erg rustig op de camping!! Egt beter dus want dan ken je lekker beetje gaan nixen. Iedereen wilt wel erg graag naar huis en de dag dat ik weer thuis ben komt vanzelf want heb dr erg zin in!!!

Ik ga dat laatste maandje nog ff volmaken en dan zie ik jullie allemaal snel weer!!!

Gr uit spanje!!!

  • 02 Augustus 2006 - 13:05

    Mams:

    Een tip van mij:
    willen jullie allemaal een recept van een 1 pans-gerecht sturen naar frank.
    Dan komt hij weer gezond terug naar nederland. En... dan kan hij voor jullie ook een keertje koken haha.


  • 02 Augustus 2006 - 16:15

    Tim:

    Frank laat een pan met water nog aanbranden... Laat staan een eenpans gerecht. ;)
    Frank, gewoon aanpappen met een leuk vrouwtje dat op de camping staat. Kan je daar gaan eten een paar keer in de week. Das mijn tip...!

  • 02 Augustus 2006 - 21:44

    Rick:

    ff naar de appie toe! kan je een opwarmmaaltijd halen.

    groetjes

  • 03 Augustus 2006 - 11:44

    Leroy:

    heey pimp je kan nog neit een sonder sij wieltjes rijden man :P:P laatstaan koken :P:P nee geintje maar ik sie al weer dat jij daar prima naar zin heb maar hier is ook neit zo slecht moet nog werken maja ik mis je pik maar ga je gou weer spreken (8)ZIJ LEVEN HOOG ZIJ LEVEN HOOG(8) groeten je collega:P:P

  • 03 Augustus 2006 - 16:58

    Floris:

    hey frankie, na die 2 maanden moet dat laatste maandje ook nog wel lukken. Heel veel succes nog en probeer er toch ook nog maar een beetje van te genieten, voor zover dat lukt.
    groeten van floris

  • 04 Augustus 2006 - 19:07

    Teun En Joke:

    zijn net terug uit zeeland.was weer gezellig heb jullie wel gemist frank,met al die feest avonden.maar het skeyen ging weer vanouds op de veersemeren en die banaan was er ook nog.

  • 05 Augustus 2006 - 06:41

    Babsie:

    aha het slapen was gezellig.. ik zie het wel hoor door alle regeltjes door ;)

    Geniet er nog ff van!!
    Kus Babsie

  • 06 Augustus 2006 - 11:38

    Mandy:

    nou hier is mn berichtje hoor:P als je gezond thuis komt mag je voor mij ook een keer koken:P:P haha, heel veel plezier nog daar en ik spreek je wel weer een keer!!!! Kus mandy

  • 06 Augustus 2006 - 17:16

    Mike En Lisette:

    Inderdaad Frank nog even volhouden. Ons zal je nog iets langer moeten missen (als kiespijn natuurlijk). Als jij terugkomt, zijn wij nog op vakantie, maar daarna willen we alle sterke verhalen wel eens echt horen.
    Tip: eet sla, daar kan je toch weinig aan verknallen!!!!

  • 07 Augustus 2006 - 21:56

    Kimmetje:

    hey moppie alles goed?? hahahha niet zo zeuren op msn ik zet al ene berichtje ;) en neej je gaat je neit schamen :P:P ihihih me moetne echt gaan wat gaan drinken als je terug bent nu komt dat wel goed!! je weet waarom ;) maar ik ga gezellie verder kletsne met je op msn maar beloof vaker ene berichtje achter te laten!! dikke zoen!!

  • 09 Augustus 2006 - 20:17

    Dorien:

    hai frank nou nog 23 daagjes en dan............... is de rust voorbij hihi

  • 10 Augustus 2006 - 18:00

    Dorien:

    hai frank
    nou heb echt genoten van je nieuwe lading foto`s leuk vooral die kids, pas toch wel bij je hoor hihi
    xxx

  • 14 Augustus 2006 - 20:06

    Teun En Joke Kids:

    He frank het is even stil daar lees niet veel nieuws meer,ga je nog wat leuks vertelen,of heb je nog een spannend verhaal
    merk wel dat je naar het einde toe gaat.tel je de dagen af?? wij wel we hebben wel zin in een feestje

  • 14 Augustus 2006 - 21:23

    Jeroen & Karin:

    Hey Frank,

    Al aan het aftellen? De laatste loodjes zijn nu eenmaal het zwaarste; even doorzetten nog!
    We waren zondag even bij oma en ze raakte niet uitgepraat over je... ja ja je wordt gemist op alle fronten en op alle leeftijden ;-)

    Geniet van je laatste weekjes en tot 1 september!
    Jeroen en Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 22781

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: