Verjaardag tossa de mar en ouders - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu Verjaardag tossa de mar en ouders - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

Verjaardag tossa de mar en ouders

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

30 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Als eerste iedereen bedankt voor de reacties en felicitaties voor mijn verjaardag! egt top!!!

Me ouders zijn afgelopen dinsdag aangekomen!!! egt beter want was wel ff aan een bezoekje toe. Eindelijk ff me verhaal kwijt aan iemand haha. maar gaat lkkr hier hoor! Was wel grappig om ze te zien (t zijn egte toeristen haha) We hebben de eerste avond wat gedronken en ff babbelen enz (pa zijn kratje bier was niet meer vol iig) Dus ging lkkr. Op 28 juni zijn we naar de bar gotcha geweest wel relax iedereen uit blanes en 2 uit santa susanna kwamen ook daar naar toe en was gezellig. Heb van me collega,s een beeld gehad met een dolfijn. (omdat ik een x een dolfijn zag zwemmen...) Die avond na 12 moest ik dus op de bar staan. ze gingen zingen enz wel erg gezel allemaal!! was behoorlijk lam iig. Na die avond/nacht was t dus 29 juni overdag. Had lkkr vrij dus das beter en ben met me ouders naar tossa de mar geweest. is een leuk oud plaatsje zie foto op de site: http://crazyfrankstyle.spaces.msn.com binnenkort op me site. We zijn met de watertaxi er heen geweest! egt wel relax (als je geen mega kater had dan he en die had ik dus haha egt niet tof) maar de taxi is wel grappig. In tossa hebben we ff 3 uur gelopen en wat gegeten. Daarna terug en ff bij t zwembad gelegen maar die stenen daar waren erg hard dus hoppa naar t strand toe! egt wel relax dus. Daarna ff wezen douche en gegeten. eindelijk biefstuk!! hahah egt dat had k nodig! na het eten was ik zo verrot dat k ff snel wat gedronken heb bij paps en mams en daarna snel me bed in!!!

Dat was het wel zoon beetje en binnenkort schrijf ik er meer op!!! blijf reacties plaatsen en binnenkort mail ik ook ff naar iederen mijn reactie op hun reactie weer. heb dr nu te weinig tijd voor namelijk maar komt helemaal goed!!!

gr aan iedereen in Holland!!!

  • 30 Juni 2006 - 14:11

    Teunis En Joke-kids:

    He frank wat leuk dat je een leuke verjaardag gehad heb hij is niet zo maar voor bij gegaan. er is wel aan je gedacht.
    maar het is hier ook goed weer 30 graden.echt beter vanavond even bbq

  • 30 Juni 2006 - 14:32

    Mike En Lisette:

    Gelukkig toch een echt verjaardagsgevoel!!! Wij hebben je wel gemist hoor, maar hebben die Spaanse meiden je nu eindelijk zonder gevolgen kunnen kussen?

  • 30 Juni 2006 - 18:19

    Tim:

    Ik maar denken dat je vandaag jarig was...
    Sorry maar alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD KEREL!!!! Dat je maar een grote vent mag worden... Als fotootjes gescoord? Oh en k weet niet of je t al weet, maar miranda heeft een dochter gekregen genaamd Nigella.
    Nog 8 nachtjes en dan ga ik je stalken vanaf Sensation!!!

    Laters

  • 01 Juli 2006 - 12:23

    Hanneke:

    He lekker ding,
    Ik heb je gister gesmst met de vraag wanneer je jarig bent... haha wist het wel ongeveer, maar niet precies :) Maar dat smsje is dénk ik niet aangekomen omdat mn telefoon daarna uitviel.. Dus bij deze: Van Harte nog! Tossa is mooi he? Ben dr ook geweest.

    Kus X

  • 02 Juli 2006 - 20:21

    Claudia:

    hee! hoe gaat ie nou? En toch wel fijn dat je ouders er zijn;-) ik schaam me echt diep dat ik vergeten was dat ej jearig was maar eglukkig smste je het me ff:P spreek je snel! dikke kus

  • 03 Juli 2006 - 23:29

    Bibi:

    Hey frankie, het was gezellig je B-day! was ook leuk om je ouders en broer een x te zien! alleen moet je me niet meer zo voor schut zetten hoor!! Pak je nog wel terug ;)
    wanneer kom je weer hier stappen??

    dikke kus van mij

  • 04 Juli 2006 - 08:33

    Paps En Mams:

    Hey frank
    nou wij vonden het erg leuk je weer even gezien en gesproken te hebben zitten nu aan de koffie voor het hotel.
    hou je taai groetjes aan alle daar en we spreken elkaar weer xxxxx

  • 04 Juli 2006 - 15:10

    Joke:

    Frankieboy, je vati en mutti zijn weer vertrokken, je kan niet meer uithuilen, je staat er weer helemaal alleen voor!!!! Maar je redt het, inmiddels supergewend en leuke vrienden en vriendinnen. Wacht met smart op nieuwe belevenissen en foto's, groetjes en vooral blijven genieten!!!

  • 06 Juli 2006 - 19:17

    Ingrid:

    Hey Frank! Alles goed? Het wordt tijd voor een nieuw verhaaltje jongen! We zijn benieuwd wat je allemaal meemaakt daar dusseh...blijven schrijven hè!
    groetjes en een dikke zoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 22823

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: