san juan ofsow en eten - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu san juan ofsow en eten - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

san juan ofsow en eten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Hallo iedereen uit t koude nederland hihi. hier is t gemiddeld 30 graden ofsow...

Ik ben al helemaal bijgekomen van het bungeejumpen maar zie nog wel regelmatig alles is mijn hoofdvoorbij flitsen want dammm wat is dat gaaf haha. Ff een kort berichtje over hoe wat is enz...

Gister avond en vandaag is san juan ofsow. T is een soort konningendag maar dan spaans en heeft t nix met het koningshuis te maken. Die mensen zijn helemaal lijp dan en de jongetjes van een jaar of 4 staan rotjes op bloten voeten af te steken en vinden alles helemaal geweldig. We zijn met een groepie dr heen geweest. je mag namelijk alleen vuurwerk op t strand afsteken. We gingen dus ff kijken en iedereen was bang voor dat vuurwerk haha. maar tja iku niet naturlijk hahahah. De helenacht ging het door met vuurwerk en feesten. we zijn ff uitgeweest maar k was al snel terug met thomas want vond dr geen ruk aan. al die klote spanjaarden ik heb dr maar nix mee. dan nog niet te spreken over de muziek die ze draaien alleen maar shakira shakira shake your bonbon enz enz allemaal latin zooi dus. Daar ben k niet zo voor in dus hoppa pleite daar. FF een crepe pannekoek gegeten met chocola en banaan erg lekker maar k wordt dr misselijk van hihi.
Dat was dus san juan...

Nu ff een stukje over het eten hier... We krijgen dus 3 maaltijden per dag en bespreek ff elke maaltijd..
Het ontbijt is. stukjes stokbrood met pasta of jam. van die kleine kut stukjes dus in 2 happen is t weg haha. Op mijn manier van eten dan haha ze vinden hier dat ik te groote happen neem en te snel eet. maar fuck it. Dat was dus t ontbijt..

Dan krijg je om 1 uur middag eten en dat is 5x in de week patat met of inktvisringen kroketjes of iets anders frituur of een gefrituurde snitsel... dus k wordt helemaal gek van al die vettu zooi. Iedereen merkt het hier dat ze minder fit zijn en sommige hebben al last van keelpijn enz. niet dat het aan het eten ligt hoor maar je weerstand wordt wel een stuk minder ervan. Vandaag ben ik dus naar de apotheek geweest waar ik ondertussne vaste klant ben en daar heb ik vitamine pillen gehaald. ik had dus egt nooit van me leven gedacht dat k die dingen zou slikken maar ja nu toch egt wel. Heb namelijk met mara afgesproken om elke ochtend te gaan hardlopen op de boulevaard
.
Het avondeten is een broodje met wat je wilt. je kan uit paar dingen kiezen zoals tonijn, kaas, tostie, hamburger, frikandel bacon, ei en nog paar van die dingen. Niet egt lkkr dus en wil egt graaaaaaaag spruiten of andijvie eten!!! maar komt wel goed haha.

Vanavond is er een show hier op de camping die door 2 van ons moet wordn gepresenteerd!! Gelukkig ben ik het niet en moeten Mara en Thomas t doen. de show heet mannen tegen de vrouwen hehe. T lijkt me wels uper leuk om een show te presenteren maar dan moet ik wel die talen kennen. Ze moeten dus de aankondigen en 6 spellen en de afsluiting kunnen uitleggen in t frans, spaans, duits, engels en nederlands. erg kut dus!

hopelijk gaat het ze lukken en vanavond wordt het dus goed opletten hoe ze alles gaan doen!!!

nu gaat ik stopppe want wil nog ff half uurtje pitten!!

truste en tot over 2 maanden.

ps: k ga proberen om reacties terug te plaatsen!!!!!!


gr uit spanje

  • 24 Juni 2006 - 14:25

    Dorien:

    Nou dan kan ik die pot vitaminenpillen wel thuis laten maar neem hagelslag en pindapoep mee. tot over 3 daagjes xxxx

  • 24 Juni 2006 - 14:46

    Stephanie:

    Hai frank..Ik heb net bar weggebracht naar Schiphol..die zit over een kwartier in het vliegtuig op weg naar china! Haha klinkt juist leuk het uitgaan daar..ik houd wel van salsa en latin:)Hoe zit het met jouw kookkunsten frank? Een lekker stamppotje voor jezelf maken? xxx steef

  • 24 Juni 2006 - 15:03

    Joke:

    Frank, Spanje is een warm land met veel vers fruit, dus waarom vitaminepilletjes kopen, mietje,is zeker goedkoper. Luister neefje, vers fruit, net als thuis en die Spaanse zon, waar je zo over opschept, krijg je ook nog gratis vitamientjes van,dus flinke kerel,zet 'm op!!!!

  • 24 Juni 2006 - 15:46

    Teun -joke:

    He Frank iets zelf in el kaar vratsen dat kan je toch ook wel?
    Maar dinsdag komt je Ma dus die kan je dan toch ook even lekker verwennen.
    Of jij je ouders?
    Maak er een leuk weekje samen van,veel plezier.

  • 25 Juni 2006 - 13:28

    Oma:

    frank ik zie hier dingen die ik nog nooit gezien heb maar vindt het erg knap dat je dit gedaan heb \leuke foto`s heb ze allemaal gezien.ik ben nu bij dorien en met mij gaat het goed, veel plezier en genoegen in spanje en tot 1 september dikke kus oma

  • 25 Juni 2006 - 14:57

    Mike En Lisette:

    Frank, vakantie is toch vitamine V en tijdens het stappen toch vitamine X,T,C? Snap niet waar je vitaminepillen voor nodig hebt. Maar hoe staat het met de meiden? Daar horen we nog geen sterke verhalen over. Gaat de voorraad condooms weer onaangebroken terug?

  • 25 Juni 2006 - 16:49

    Frank:

    hey mike en lizz. Ja die vitamine zijn ook erg belangrijk haha. met de vrouwen is t hier nog niet egt boeiend hahaha enuu hoe kom jij aan vitamine XTC?? hehe

  • 26 Juni 2006 - 09:13

    Babsie:

    Ey frank daar ga ik je aanhouden hoor! Zet die gele M&M's maar alvast klaar als je terug bent ;)
    En wat lees ik nou?? Latin niks ana?? Man doe eens normaal en gooi je heupen los haha!

    Ojah en niet zeuren over je broodje frikandel, ik eet hier vissenkoppen..jakkes!

    Groetjes uit China!
    Kus Babs

  • 26 Juni 2006 - 10:21

    Claudia:

    tja jij en spaanse muziek gaat niet echt samen he! Is juist leuk man! en jij aan de vitaminepillen wie had dat gedacht haha nou ja succes daar nog
    dikke kus

  • 26 Juni 2006 - 18:14

    Tim:

    Frankie Frankie Frankie toch... Ik dacht dat jij zo'n fruitig typje was. Je banaan in een pruim peren enzo... Krijg je genoeg energie en kracht van hoor... Maar je vermaakt je wel geloof ik he. Maar als ik langskom dan verwacht ik wel een uitgebreide spaanse, franse en duitse begroting, dus oefen maar vast. En als je je nou eens aan die latin shit waagt, dan komen die mooie latina's vanzelf. Je hebt niet voor nix die voorraad gekregen he...
    ; )

  • 27 Juni 2006 - 12:22

    Teun En Joke:

    He Frank is de visite al binnen.
    Met dat spul allemaal voor jou

  • 28 Juni 2006 - 21:58

    Hans En Esther:

    hoi Frank
    Vanuit Vianen gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zo te zien vermaak je je nog prima en kom je niet eerder naar huis om even te helpen in de Slagerij.We wensen je dan ook verder nog een hele fijne verjaardag en veel plezier in het zonnige zuiden.
    Groetjes van Hans en Esther

  • 28 Juni 2006 - 22:00

    Hans En Esther:

    Hoi Frank
    we waren twee minuten te vroeg dus alweer gefeliciteerd dag hoor.

  • 29 Juni 2006 - 07:31

    Josje:

    Voor Frank (even een liedje zingen);
    Twee violen en een trommel en een fluit.
    En Frank is jarig en de vlaggen hangen uit!
    Ei, ei, ei wij zijn zo blij,
    niet omdat jij jarig bent maar om de zuiperij!!!
    Kus Josje

  • 29 Juni 2006 - 09:58

    Sjaak, Ria En Wouter:

    Hoi Frank
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een leuke dag. Ben je vandaag vrij? En genieten van je ouders hoor.....

  • 29 Juni 2006 - 12:27

    Adé:

    hoi frank van harte gefeliciteerd ,maak er een gezellige fruitige dag van ,groetjes aan je ouders en broer

  • 29 Juni 2006 - 18:09

    Mike En Lisette:

    Het trekpop, gefeliciteerd met je verjaardag. Laat het schuim er vananond maar eens lekker uit spuiten.

  • 29 Juni 2006 - 18:10

    Mike En Lisette:

    Het trekpop, gefeliciteerd met je verjaardag. Laat het schuim er vananond maar eens lekker uit spuiten.

  • 29 Juni 2006 - 18:14

    Til, Eline:

    He frank!!
    Gefeliciteerd!!
    En nog vele jaren erbij!!

  • 29 Juni 2006 - 19:08

    Mandy,:

    heey Frank

    gefeliciteerd!! en hoe was het om pap en mams te zien en je broertje:P haha nou we spreken je snel..zal ook maar vanuit nijkerk de groete doen;)

    veel liefs mandy

  • 29 Juni 2006 - 21:23

    Floris:

    hey frank, het is laat, maar toch nog net op tijd. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je het vandaag nog een beetje kunnen vieren, hebben je collega`s misschien nog een leuk cadeau geregeld (mooie vrouw bijvoorbeeld) of viel het weer tegen?

    bevalt het nu beter met het eten van je moeder, of zit je nog steeds aan de vette troep.
    ik ga morgen naar frankrijk, maar probeer wel jouw site ook nog in de gaten te houden.

    groeten en sterkste van floris

  • 30 Juni 2006 - 06:24

    Piet De Z.:

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens mij vermaak je je wel daar.
    Het wordt hier stil in de regio, nu jij weg bent en Floris ook voor 2 maanden weggaat.
    Veel plezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 22834

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: