vrije dag en bungee jumpen!!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu vrije dag en bungee jumpen!!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

vrije dag en bungee jumpen!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

20 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Hey allemaal!!!

Vandaag was mijn 3e vrije dag. Het was niet egt helemaal een vrije dag want we moesten verplicht naar waterworld in lloret. T park vind ik niet zo super leuk want er zijn veel snellere en spannende achtbanen in duinrell dan hier. Er waren er wel een paar maar toch. Tevens is het park niet super groot maar wel leuk voor kinderen van een jaar of 13! Het leukste van de dag vond ik wat er buiten het park stond! en dat was zoals jullie al in het kopje hebben kunnen lezen: bungeejumpen!!! hahahaha egt helemaal geweldig is dat!!!! Het ging als volgt: k werd sochtndes aangesproken door een man die nederlands was en die vroeg of het me leuk leek om te bungeejumpen! aangezien ik elke zomer van plan ben om iets geks te doen heb ik nu dit gedaan. vorig jaar was t een trike huren met william haha. Dus k vroeg zo beetje info aan die man en zei dat ik eerst het park in ging om ff te kijken hoe en wat en misschien vanmiddag wel zou gaan doen. de heledag heb ik zitten denken en twijfelen en uiteindelijk had ik alle moed bij elkaar verzameld om te gaan springen! nou egt toen ik betaald had scheet ik egt 1000 kleuren stront in me broek haha. Uiteindelijk moest ik iets ondertekenen van dat ik geen last had van me rug enz bla bla. daarna werd ik gewogen en toen moest ik doorlopen naar andere mensen. die hebben me in een harnas gehezen dat als extra veiligheid gold. Die gasten liepen een beetje te dollen met me en zeiden dat alles kut vast zat enz haha. maar ze hebben alles 3x gecontroleerd dus alles zat goed vast. toen ik eenmaal boven stond dus op 80 meter toen was ik egt bang. vooral toen het bakje open ging en ik op t randje moest staan. Ik keek naar beneden en zag het luchtkussen haha. ik dacht van nee k ga terug maar was geen mietje en ben toch gesprongen toen die man aftelde van 3 2 1 bungee en toen ben ik gesprongen en egt je denkt dat je dood valt gewoon. pas als je het elastiekje voelt veren voel je je een beetje veilig!!! was egt heel leuk om te doen de foto's staan op me site!!! http://crazyfrankstyle.spaces.msn.com/ egt heel gaaf. daarna hebben we gebbqt en nu zit ik verhaal te typen ga nu stoppen haha

gr aan iedereen in nl

  • 20 Juni 2006 - 19:24

    Dorien:

    nou frank je weet onze reactie inmiddels super hoor dat je het gedurfd heb
    xxxxx

  • 20 Juni 2006 - 19:37

    Jeroen & Karin:

    Hahahaha... stoer hoor! Maar ik geloof er helemaal niks van Franky... Volgens mij heb je gewoon iemand anders laten springen met jouw T-shirt aan ;-) en wat moet oma hier wel niet van denken!!

  • 20 Juni 2006 - 20:06

    Oma:

    o jochie toch

  • 20 Juni 2006 - 20:14

    Teun En Joke:

    volgens ons kun je beter met beide benen op de grond blijven staan.
    jij liever dan ik,ik moet er niet aan denken

  • 20 Juni 2006 - 20:56

    Ingrid:

    Hey Frank, echt geweldig hoor! Ik zou t niet durven... ;-) Dusseh, je vermaakt je wel? Mis je! :-P

  • 20 Juni 2006 - 21:16

    Joke:

    Oef, ik ben onder de indruk, jij liever dan ik, maar ik ben oud en jij ben jong en scheit in je broek!! Heb oma helaas je foto's niet kunnen laten zien, omdat de verhuizing een week uitgesteld is, hopelijk lukt dat en andere keer. Werk en geniet ze!!!!

  • 21 Juni 2006 - 09:42

    Hanneke:

    Leipo!
    Bungeejumpen... helemaal gek! :D Jij liever dan ik..
    Ben vorig jaar in waterworld geweest, en kvond er niet echt veel aan, behalve dat bobslee-ding-gebeuren.. haha weet je welke ik bedoel?

    Tot snel!
    Kus Han

  • 21 Juni 2006 - 13:25

    Marcel:

    sow zekr vet man dat bunjeejumpen ...klasse (Y)

  • 21 Juni 2006 - 15:07

    Rick:

    ah bungeejumpen is voor mietjes. k ga liever parachutespringen. hee kan je die foto's niet es een keer op een normale manier maken. Krijg nu last van me nek van het draaien. Elke foto is of plat of op ze kop genomen.

    groetjes

  • 22 Juni 2006 - 10:08

    Babs:

    Frankie!!
    Leuk je site joh! Leuk dat je alles bij houd vooral met alle leuke reacties van iedereen!

    Dat gespring aan zo'n touwtje is ook echt niks voor mij..jakkes! Maar wel echt iets voor jou..dus hoe ga je dit volgende zomer weer overtreffen??

    Nog veel succes daaro!! Enne ik zit bijna in China.. oei oei oei!

    Dikke kus,
    Babsie

  • 23 Juni 2006 - 11:16

    Gerjanne:

    Kicken!

  • 23 Juni 2006 - 17:56

    William:

    Hey kerel alles goed met mij wel hoor ik mis je wel een beetjuh hoor maar wat is dat ik d8 dat wij samen zouden bungeejumpen beetjuh jammer hoor maar doen we wel een keertjuh he nou de mazzl je maat william

  • 23 Juni 2006 - 18:16

    Josje:

    oefff Frank, wat is dat spannend zo'n veertje aan je voetjes en dan ook nog met je hoofd naar beneden. Ik doe ook wel eens mijn hoofd naar beneden en dan kukel ik zo van het randje af...veel plezier daar in het spaanse land. hatsjie

  • 25 Juni 2006 - 13:57

    Rem En Jen:

    Spannend hoor!!!! Moest je van tevoren niet vaak naar de wc......!!! Ha ha...!! Zo te zien gaat het allemaal prima daar! Geniet ze nog!! Hoe staat het met de voorraad condooms!!!!!! Moet ik nog een doos meegeven aan je moeder!!

  • 28 Juni 2006 - 22:48

    Hans En Betty:

    goed gedaan jochie!!!maar blijf voortaan maar met je pootjes op de grond!kunnen we je al feliciteren met je 21e verjaardag? have fun!!!! Hans en Betty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 22821

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: