FF tussendoor. en foto link!!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu FF tussendoor. en foto link!!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

FF tussendoor. en foto link!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

16 Juni 2006 | Spanje, Blanes

DE LINK VOOR FOTOS IS:
http://crazyfrankstyle.spaces.msn.com/

Zo ff een berichtje tussendoor!!!

Er is in de tussentijd niet egt veel boeiends gebeurd (in nederland wel????)
woensdag en donderdag waren er egt super hoge golven egt heel gaaf. het jammere is dat t strand hier best wel stijl omhoog loopt dus je hebt niet egt ene stuk waarmee je meeken glijden met die golf. Ik ga vanavond lekker voetbal kijken in de Gotcha is ene kroegie hiero wel gezellig! en daarna minidisco dansen en dan pr-en. Dat pr-en vind ik egt leuk. het is de bedoeling dat je de mensen verteld wat er morgen te doen is bijvoorbeeld. Dat doen wij natuurlijk ook maar we zitten regelmatig ff bij iemand om wat te drinken of als mensen aan t bbqen zijn dan krijgen we ook een stokje. de meeste mensen zijn egt heel aardig.

De camping waar wij zitten heeft goede connecties met waterworld in lloret. Wij gaan dus excursies geven naar waterworld hihi!!
we moeten volgende week verplicht naar dat park toe om t een beetje te verkennen en dan gaan we excurcise geven als er een groep is van 30 mensen die mee willen! egt super relax dus. telkens gratis naar dat park toe!! lijkt me erg leuk maar ff kijken of t ook zo relax is zoals k denk dat t is.

Het eten hier is goed!! we eten gewoon in t restaurantje van de camping en k ben de afval bak van onze groep! k eet me helemaal de klere in hier! en nog val ik af voor mijn gevoel egt heel raar gewoon! maar de kok zegt altijd frankie frankie more? more? haha altijd lachu dus!
We krijgen dus 3 maaltijden per dag! Tussendor eet ik ook nog veel!! de eerste paar weken ging ik altijd hier in de camping supermarkt wat eten halen maar dat doe k niet meer! kost me egt veel geld! ga nu stukje fietsen een bergje op (best wel stijl bergje) en daar is een groote supermarkt daar is alles veelgoedkoper scheeld gewoon (50 cent ongeveer op fles cola) dus tja dan maar relax stukje fietsen! k gaat nu stoppen met lullen want dacht dat ik ff klein stukje ging schrijven maar is groot stukje geworden! spreek jullie allemaal snel weer!!

gr aan iedereen in HOLLAND en we gaan winnen vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 16 Juni 2006 - 14:06

    Teun En Joke:

    He Frank het begint hier weer wat warmer te worden ,dus beter,we gaan ook voetbal kijken hier met de hele klup. morgen gaan we naar Vianen ,oude auto"kijken en daarna bbq bij je ouders de groetjes van ons uit nijkerk

  • 16 Juni 2006 - 21:54

    Joke:

    Ik wil ook altijd kleine stukjes schrijven Frank en 't wordt dan een heel verhaal, maar ja, dat zijn vrouwen, zegen de.... Oma wordt zenuwachtig van de verhuizing. Dinsdagmorgen om 7.30 uur haal ik ze op en dan mag ze 's avonds om 19.30 uur weer in de nieuwe kamer, alleen is er dan nog niets uitgepakt. Ze vond het erg leuk dat ze je aan de lijn gehad heeft. Als ze dinsdag hier, laat ik je foto's zien, groetjes

  • 17 Juni 2006 - 11:09

    Jeroen & Karin:

    Hey Franky,

    Leuk om te lezen dat je het steeds meer naar je zin gaat krijgen. Ik moet zeggen dat het clownspak je wel erg goed stond misschien iets voor feesten en partijen ;-) Keep up the good work en ik ben er van overtuigd dat je weken nu wel voorbij zullen schieten.

    Groetjes,
    Jeroen en Karin

    Ps hoe bevalt de siësta?

  • 17 Juni 2006 - 22:33

    Dorien:

    Hey franky
    Pa vond het wel leuk dat je aan vaderdag dacht was wel erg nieuwschierig na je smsje hahahaha
    xxxx

  • 18 Juni 2006 - 07:57

    Bernice:

    hey frankie! hoezo niet veel boeiends gebeurd in nl? Ik ben getrouwd man!!
    :-) hoe is het verders? Wij zijn net terug van kreta, was super! nog bedankt voor je kaart, erg leuk! gr. bernice

  • 19 Juni 2006 - 07:52

    Femke:

    Heeej Frankiej.

    Fijn om te horen dat je het nu beter naar je zin hebt! Enneh, holland weer es gewonneh hea?! ;D

    Veel succes/plezier nog!

    Groetjes en knuffel van Fem

  • 19 Juni 2006 - 18:16

    Remco En Jen:

    Ey Frank!! Zo te zien heb je het stiekem toch wel lekker naar je zin daar! Hier is ook alles goed. Lekker weer ook hier maar helaas veel te druk met werken. Ach...! Hoort erbij..!! Hoe is het trouwens met het vrouwelijk schoon daar? Al gescoord!!!!!! Spreek je!!

  • 20 Juni 2006 - 17:10

    Gerjanne:

    Hey miep!
    zo te horen heb je het lekker daar!
    morgen in sportschool ladies only!!ik wil wel wedstrijd zien natuurlijk!kan volgens mij gelukkig wel. hier alles goed. ik hoor wel van je. kus G.!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 22827

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: