De 2e vrije dag - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu De 2e vrije dag - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

De 2e vrije dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

13 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Hola, gister heb ik mijn 2e vrijedag gehad sinds 26 mei. De avond voor mijn vrije dag hadden we een feeste in malgrat en damm k was dr aan zeg. Op mijn vrije dagje dus lekker uitgeslapen tot 12 uur en als ontbijt hebben we gepaneerde snitsel met patat op. T ging nog aardig en heb niet hoeve kotsen. Heb een schakel brommer gehuurd en t was een 50 cc maar damm dat ding ging toch nog rond de 90 hehe egt gaaf dus. Daarna hebben we gebarbequet of hoe je dat ook schrijft en toen lkkr vroeg wezen slapen want moest vandaag aerobic geven. ging lkkr en gaat nu ff pr-en. gr uit spanje!!!

  • 13 Juni 2006 - 20:02

    Dorien:

    Hai frankie boy
    Er vragen heel wat mensen hoe ze jou foto`s kunnen zien en ik maar uitleggen dat ze naar je space moeten gaan maar als je nou onder elk nieuw berichtje je space adress zet is dat wel erg makkelijk.... niet dan
    Vandaag hier bloedheet en er lig weer een nieuwe brief van oma voor je klaar goetjes ene voorzichtig hoor met die brommers hahaha

    xxxx

  • 13 Juni 2006 - 20:20

    Frank:

    iedereen die fotos wilt zien kijk ff op mijn msn en dan op space adres volgt snel

  • 13 Juni 2006 - 21:08

    Rick:

    valt toch wel op dat ma wel elke keer als eerste reageerd!

    enne nog 2 weekjes en dan feesten, bereid ze daar maar vast voor op me komst! Het dak gaat eraf

    groetjes

  • 13 Juni 2006 - 21:57

    Joke:

    Frankie, je liefste tante kan niet msn-nen, maar ze is bijdehand, dus je nieuwe foto's gevonden. Leuk, je liep echt voor clown. Tof dat je er met een brommer opuitgegaan ben op je vrije dag. Plezier verder!!!!!

  • 15 Juni 2006 - 16:39

    Babsie!!:

    Heey Frankie!!
    Prachtig die foto's van jou in clownspak! haha..vooral dat crea masker erbij ;)
    Ik ben er gewoon sprakeloos van.. :d

    Nog veel plezier!!
    Kus Babsie

  • 23 Juni 2006 - 17:55

    William:

    Hey kerel ik d8 dat wij samen zouden bungeejumpen maar blijkbaar wil je niet met mij haha geintjuh hoe is die daarzo hier gaat het super hoor nou de mazzl je maat william

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 22842

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: