werken? wat is dat? - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu werken? wat is dat? - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

werken? wat is dat?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

11 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Hey allemaal, vandaag Zondag. Weet hier echt de dagen niet het is voor mijn gevoel hier altijd een dinsdag ofsow. Vandaag heb ik eerst ff een uurtje in de miniclub gezeten en daarna poolgames gedaan samen met loes. we hadden waterpolo waterbasketbal en ringen opduiken. erg leuk en zijn er dik 1.5 uur mee bezig geweest. daarna ff gegeten en aangezien Nederland straks om3 uur moet voetballen wil iedereen de wedstrijd zien. De baas wilt dat bij elke wedstijd 2 van het animatie team aanwezig zijn om de boel beetje in leven te houden. Er werd dus geloot en hoppa frankie had t goed hoor. Samen met mieke moeten we voetbal kijken. Verplicht voetbal kijken onder werktijd is echt heel erg vervelend. vooral als het Nederland is. Ga me helemaal oranje aankleden en mis ook ff sminken en stadiontoeter mee enz. helemaal top dus. Het enige nadeel is dat en uur van me pauze weg is dan. heb tot 4 uur vrij officieel. maar boeiend haha anders keek ik alsnog voetbal dus. Ga na het voetbal sminken en dat wordt lachen. ken t voor geen meter dus die kinderen zullen wel boos worden ofsow hahaha. Na het sminken heel ff de minidisco doen. ff tussendoor gister was dr ook minidisco en toen moesten we van die clowns pakken aan. erg voor lul en k ging nog x voor lul want moest midde in de minidisco nodig naar de wc had wat verkeerds gegeten (meerdere hadden dr last van). dus ik ff naar wc kom ik terug is een liedje afgelopen k denk nou ff sprintje en dan ken k met volgende liedje meedoen. hoppaa je raad het al frank ging op zijn bek midden in t terras haha je hoorde de ooeeess en aaaass maar hoppa lachen en weer doorgaan haha. maar dat was ff tussendoor. vanavond na de minidisco is t ff haasten en dan naar Santa Suzanna, dr is daar een modeshow en daarna een feest van animafest. dus we gana ff lachen. morgen ben k vrij dus das helemaal top. ik wil een schakel brommer huren hier en dan ff naar lloret gaan ofsow? k ga nu ff snel naar een supermarkt boven op een berg, egt een kutberg maar boeie wel goedkoper boodschappen doen dan hier in blanes zelf. spreek jullie snel en vind t erg leuk dat jullie reacties plaatsen!!!!!!!!!! thnx daarvor dus!!!!

Gr frank

  • 11 Juni 2006 - 17:34

    Mandy:

    hahaha ja hoor frank gaat op z'n bek midden in de disco dat vind ik egt wat voor jou;):P EY bedankt voor t mooie weer he dat je hierheen hebt gestuurd:P Nog veel plezier de komende tijd!!!! XXX Mandy

  • 11 Juni 2006 - 19:18

    Rick:

    jij neemt je rol wel erg serieus he! expres op je bek gaan om de mensen te vermaken

    adios

  • 11 Juni 2006 - 21:04

    Joke:

    Tof dat je etrug bent van weg geweest en fijn dat we je nog even moeten missen. Heb zelf geweldig Vaarweekend gehad met de vaarclub. Weer, sfeer, eten,drinken en slapen, alles toppie!!!!

  • 11 Juni 2006 - 21:08

    Dario:

    lloret is geen flikker aan, volgens mij zitten er nu alleen maar van die 60+ers en alles is 3x zo duur als in blanes
    lloret is alleen leuk om ff te winkelen ofzo meer niet hoor

  • 12 Juni 2006 - 08:33

    Marjolein:

    Ey neefie van me, fijn om te horen datje je vermaakt daaro, je moet alleen nie gaan overdrijven hé :P Je hoeft nie alles liggend te doen hoor ;) Have fun daaro. Dikke kus je nichie

  • 12 Juni 2006 - 11:13

    Mike:

    He ouwe rukker.... Ben al door je voorraad heen?! Of heb je al kramp in je rechter arm.
    We hebben gister bij je ouwe lui voetbal gekeken. Bij ons heeft nederland gewonnen! bij jullie ook?
    Zet ook even op de site wat pikantere foto's van je vriendinnen die je heb gehad.!! of heb je hiervoor geen genoeg geheugen...Ha Ha. Dat zal wel meevallen.

    Rico sustraer

    tenga un agradable permanece

    saludo
    Mike

  • 12 Juni 2006 - 19:17

    Lisette:

    Gelukkig horen we nu wat betere berichten. Waren al bang dat je naar huis zou komen. Was net zo rustig!!!
    Maar Frank, Clowns doen gekke dingen, maar er zijn grenzen hoor om meiden te versieren.....
    PS: bevalt het fototoestel?

  • 13 Juni 2006 - 10:32

    Dorien:

    Ja Frank dat clowns-pak staat je geweldig jammer dat die valpartij niet is vastgelegd op de foto
    xxx

  • 13 Juni 2006 - 14:18

    Claudia:

    en dan zeg je dat ik onhandig ben....

  • 16 Juni 2006 - 09:35

    Denise:

    haaaaaaaaaaaay frank
    hoe is het daar met mij gaat alles heeeel goed.
    is het nog lekker warm hiier in nederland is een een paar dagen warm maar vandaag vrijdag is het iets minder haha maar dat maakt niet uit van het weekend werd het maby beter hoop het haha maar ik ga in de zonmer vakantie ook naar spanje Malloreca heb ik echt zin in op vakantie william gaat ook mee echt leuk he me vriendje gaat lekker mee hahah .
    maar ik weet niet veel meer te vertellen want ik zit nu in de les ik mag zo naar huis dus ik ga stoppen.
    heel veel plezier nog in spanje
    Groetjes Denise

  • 16 Juni 2006 - 09:36

    Denise:

    WIE GAAT ER NOU OP ZE BEK HAHAHAH IK OOK HOOR EEN KEER IN EEN DISCO HAHAH ECHT VOOR LUL HE HAHAH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 22841

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: