Fucking weer een dip - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu Fucking weer een dip - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

Fucking weer een dip

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Ey allemaal!

Als alles zo doorgaat als dat t nu gaat ben ik binnen een paar weken thuis. dan wacht ik tot mijn ouders komen en dan lekker op vakantie en weer terug naar nl.

T klikt voor mijn gevoel niet zo egt met de andere van de groep behalve met thomas (de belg met wie k samenwoon) Thomas had gister middag een belgische vlag opgehangen boven zijn bed en ik als tegen zet onze hele hok vol gehangen met oranje vlaggetjes!! dus pa en ma als jullie hier heen komen neem oranje vlaggetjes mee hihi;

Dus conclusie: Geen 3 maanden vol maken!

Gr frank

• 08 Juni 2006 - 16:21

Tim:

Laat je niet zo kennen man!!! Gewoon lol hebben en schijt aan de hele wereld (zoals normaal) en dan houd jij die 3 mnd wel vol... Moet wel, want ik ben nog niet langsgeweest...

Cee ya