de dag na de dip haha - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu de dag na de dip haha - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

de dag na de dip haha

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 Juni 2006 | Spanje, Blanes

zooo gister had ik ff een dip dag. werdt helemaal gek van al die klote kinderen!!!!
maar nu gaat t weer en heb lekker gekleurd en gekleit enz. heb lekker gejeudeboult ofsow vandaag. ook de eerste helft van nl gezien tegen australie en vanavond na de minidisco waarin we als een stel debielen dansen naar een bar om de finale voetbal te kijken. wordt erg gezel!!!

gr van frank die weer zin heeft!

  • 04 Juni 2006 - 21:58

    Dorien:

    Hey
    Zo mag ik t horen, en gezellig is die avond bij jou wel geweest denk ik.
    Hup holland Hup
    groetjes xxx do

  • 04 Juni 2006 - 22:21

    Adé:

    hoi, een dipje dagje mag altijd,maar ze hebben gewonnen,dus het is vast een heel gezellig

  • 04 Juni 2006 - 22:24

    Adé:

    hoi, een dipje dagje mag altijd,maar ze hebben gewonnen,dus het is vast een heel gezellige avond geweest,lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag

  • 04 Juni 2006 - 23:07

    Joke:

    Dipdag weer achter de rug. Goed zo!! Ik snap wel dat jij liever jonge meiden om je heen heb dan koters, maar Fank, mijn motto: Altijd blijven lachen. Hou je haaks en tot hoors

  • 05 Juni 2006 - 09:34

    Kimmetje:

    He Frankie!!

    Zo jij ook druk aan de bak in Blanes zo te lezen! Is je baal dag alweer over? Leuk om zo je verhalen te kunnen lezen! Op het moment zit ik nu in Chersonisos voor 7 maaden. Hoop dat je een leuke tijd hebt!

    mijn verhalen kan je als je wilt lezen op www.kimberlij.waarbenjij.nu

    Kus Kim

  • 05 Juni 2006 - 19:33

    Sjaak/ria:

    terug van terschelling groeten wij jou en maak er wat van.

  • 05 Juni 2006 - 20:17

    Hanneke:

    aaah haha,iedereen heeft wel eens een dipje. Maar het is je geraden dat je daar blijft, anders kan ik je niet zien he ..;)
    Niet zomaar opgeven jij!

    kusje

  • 06 Juni 2006 - 21:49

    Dorien:

    nog 3 weekjes en dan......
    lotus here we come
    en frank wat gaan we dan doen lambada dansen haha
    xxx

  • 07 Juni 2006 - 12:08

    Tineke:

    He kenjer,

    Mooi man. Dus het bevalt allemaal wel. Had eigenlijk helemaal niet anders verwacht!!!

    Kijk snel nog wel een keertje!

    Liefs en een dikke zoen

  • 08 Juni 2006 - 07:23

    Vincent (Fecit):

    Ja Frank, je hebt het zwaar hoor! Doen jullie ook nog iets met papier maché? Kun je ook leuke dingen mee doen. Ziet er allemaal erg leuk uit. Doet me weer aan vroeger denken. Onthou nu maar: Dit maak je misschien maar een keer mee (of niet). Genieten dus. Spreek je. Groet Vincent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 22823

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: