berichtje voor moeders - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu berichtje voor moeders - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

berichtje voor moeders

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 Juni 2006 | Spanje, Blanes

Dag moeders! je hoeft je geen zorgen te maken k red me hier wel hahaha.
Zie je over paar weken en dan komt t wel goed hehe.

dusuuu geen stress en k bel je wel als t egt verkeerd ga ofdat k ga flippe ofsow

gr van je zoon frank :P

• 08 Juni 2006 - 12:10

Moeders:

oke hou ik je aan stress is bijna weg xxxx

• 08 Juni 2006 - 15:28

Rick:

ah geen zorgen om ma, ik houd haar wel rustig. blijf jij maar lekker daar. Het gaat hier prima zo.

groetjes

• 08 Juni 2006 - 20:15

Mandy:

Heey frank,

Wel die 3 maanden vol houden hoor! vind gerald ook..haha want volgens mij was het de bedoeling dat jij niet naar zeeland kwam..haha maar ja heel veel succes daar en we lezen het wel weer..

Xx Mandy

• 08 Juni 2006 - 20:53

Mike En Lisette:

Hè wat lezen we nu: eerder terugkomen? Dan heb je al die condooms voor niks meegenomen. Kop op!!! Alle begin is moeilijk, maar dan begint de pret. Tip: zoek die ene leuke meid en na 3 maanden wil je niet meer terug.
    (PS: sorry dat we niet eerder gereageerd hebben)

• 08 Juni 2006 - 22:29

Joke:

Je gaat me niet teleurstellen he, dipje mag, maar dan er weer tegenaan. Reageer je maar af tegen ons en je zal zien dat er ook nog heel veel leuke dingen komen. Frank, zet 'm op!!! Je kent mijn motto: Atijd blijven lachen!!!

• 09 Juni 2006 - 09:24

Stephanie En Barbara:

Kop op frankie:)

• 09 Juni 2006 - 12:32

Gerjanne:

hey miep!
    Eerder terug...are you serieus??
    denk nog maar ff na, hier warm! lekkerr!
    XxX

• 10 Juni 2006 - 08:44

Ome Hans:

Hoi Frank het gaat nog niet zo lekker daar in Spanje maar ja alle beging is moelyk,voor dat je het weet heb het zo naar je zin dat je alla dippies ben vergeten.Frank blyfen lachenen,en af en toe een lekkere meid dat is het juiste medicyn.

• 10 Juni 2006 - 09:03

Sjakk En Ria:

He Frank.
    kom op zeg, alle begin is moeilijk, niet opgeven hoor! Je laat je toch niet op je kop zitten door wat etterbakjes?