wat vind ik er nu van... - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu wat vind ik er nu van... - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

wat vind ik er nu van...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

03 Juni 2006 | Spanje, Blanes

nu het weekend is is de hele camping vol met mensen. allemaal gekke spanjaarden die egt met een kut accent praten. dat vind ik egt zwaar kut. Ook als je in de miniclub bezig bent dan komt er ene kind naar je toe en begint een heel verhaal en jij ken nix terug zeggen. erg irri is dat. dus ik wil liever niet in de miniclub. ook dat knutselen enz vind ik maar nix. ga liever beetj sporten ofsow. k vind er tot nu toe Weinig aan maar komt wel goed. heb ook voor t eerst aquarobic gegeven. dat ging wel goed alleen ik lijk wel een motorische debiel met dansen!!! t weer is wel lekker hier!!! en mis tot eerder als 3 maanden!

gr frank

zie voor foto s op me space http://spaces.msn.com/crazyfrankstyle/

  • 04 Juni 2006 - 10:02

    Dorien:

    Hey wat is dat nou:
    mis tot eerder als 3 maanden.
    Kom op hoor,je zit net een weekje normaal toch dat het dan niet zo soepel loop.Gister was de bbq erg gezellig de kratten bier gingen weer als vanouds gestaag leeg.leuk dat je even sms de. Nou Frank zet hem op laat je niet kennen xxx do en gj

  • 04 Juni 2006 - 10:11

    Dorien:

    Hey wat is dat nou:
    mis tot eerder als 3 maanden.
    Kom op hoor,je zit net een weekje normaal toch dat het dan niet zo soepel loop.Gister was de bbq erg gezellig de kratten bier gingen weer als vanouds gestaag leeg.leuk dat je even sms de. Nou Frank zet hem op laat je niet kennen xxx do en gj
    ps heb net de foto`s bekeken zo te zien is het wel erg gezellig daar leuk man.

  • 04 Juni 2006 - 10:40

    Claudia:

    hee niet nu al opgeven he... je heet geen rinse toch:P trouwens me moeder wil je adres van daar ff weten ze wilde een kaartje sturen ofzo... en juanita mist je bij fit is er zo stil nu....
    liefs claudia

  • 04 Juni 2006 - 17:27

    Bakka:

    eey gozer...leuke fotos ouwe..zitten leuke dames bij voor je (Y) komt wel goed ...have fun ouwe en groeten aan andere 3P mensen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 22821

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: