camping bella terra - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu camping bella terra - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Frank Meijer - WaarBenJij.nu

camping bella terra

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Frank

01 Juni 2006 | Spanje, Blanes

hallo nederland,

regent, hagelt, onweert, waait het lekker daar???
nou hier niet!!! egt top weer!! dus Gerjanne kom maar hier heen hehe.

ik heb gehoort dat ik om de dag ofsow de site moet bijhouden maar dat gaat egt niet lukken!!!

heb nu wel draadloos internet in ons hok. meer kan ik er niet van maken haha.

dat kost 40 euries onbeperkt voor een maand. dat delen door 6 en alles komt goed. we zitten met 6 mensen van de animatie hier namelijk.

we zijn aangekomen op de camping: www.cbellaterra.com een leuke camping!!! het is doordeweeks rustig en in het weekend schijnt het druk te zijn. Dat weten We nog niet omdat het pas donderdag is nu.

gister hebben we de miniclub opgeruimd en schoongemaakt. wel relax werken.

vandaag hebben zijn weverder gegaan met de miniclub. en heb ik basketbal gegeven aan paar gaste. ik ga straks ff in blanes handdoeken halen en dan naar t strand ff.

ff een paar dingen hoe alles geregeld is of hoe alles gaat..

internet: Egt relax dat we t hebben, de kamergenoot van me heeft internet de belg haha. het is daarom ook een belgies toetsenbord dus let niet op de type fouten!!!

slapen: thomas en ik zitten samen. egt ik lig helemaal dubbel om en met hem. hij is erg relax en super aardig. het slapen was de eerste nacht goed want had 2 dekens, had m van thomas gekregen hij had er een van thuis. t is alleen fucking koud snachts dus thomas wilde zijn deken terug. afgelopen nacht dus koud gehad. lag met tshirt trui trainingsbroek en sokken in bed en nog super koud!! vandaag hebben we dekens gekregen dus das beter:.

douche: goede douches!!! thermostaat kraan en als je wilt krijg je kokend water hehe.

Eten: we eten in het restaurantje op de camping wel goed te doen. als we meer willen dan kan dat dus das beter.

het poepen: iedereen die mij beetje kent weet t wel altijd en overal hehe. alleen in de wcs hebben ze geen brillen dus altijd hier in t hokje!

werken: We zijn mt groote groep dus erg relax.

ik ga nu blanes in want heb handdoeken en strings voor loes nodig...
loes is het meisje die mij bijna elke avond masseerd... ze vind me gewoon lekker..

gr aan iedereen!!!!!!!!!

  • 01 Juni 2006 - 12:47

    Joke V Schuur:

    Frank wat leuk om tehoren hoe het daar gaat.veel plezier.

  • 01 Juni 2006 - 15:17

    Dorien:

    Hey Frank
    Nou oma vond het geweldig je aan de telefoon te hebben gehad net of je naast der stond zij ze.Een brief volgd van haar want ze wil je ook wat sturen. vindt ze leuk.Veel plezier verder en tot horens
    xxxx

  • 01 Juni 2006 - 15:15

    Joke:

    Frank teveel massage is niet goed voor je spierbundels. 't Ga je goed!!!

  • 01 Juni 2006 - 15:15

    Je Scheetje:

    Heey Stinkerd,
    Hoe Is Die Daar Beetjuh Gezellig Trek Die Condooms Maar Over Je Hoofd Want Die Gebruik Je Toch Nie. Trouwens Neem Ze Maar Weer Mee Gebruik Ik Ze Wel. Laat Alle Vrouwen Heel Daar Doe Rustig Aan En Ik Spreek Je Snel Wel EEn Keer Denk Ik.
    Ojah Luister Je Nu Ook Muziek Als Je Aan Het Schijten Ben Hahaa.
    Mazzl Je Maat (Scheetjuh)

  • 01 Juni 2006 - 16:08

    Tim:

    Jaja... Praatjes voor tien met je massage's!!! Eerst foto's zien he... Maar dat relaxte gaat nog wel over, maak je borst maar nat. Maar tot die tijd HAVE FUN!!!

  • 01 Juni 2006 - 19:11

    Rianne:

    het regent niet... het waait niet... het onweert niet en het hagelt niet, het gaat vannacht ... vriezen ...

  • 02 Juni 2006 - 12:16

    Gerjanne:

    daar hou ik je aan!mischien eerste week aug.geen eens zo'n slecht idee!hier nu beter weer, zon schijnt!wauw!hey, let je goed op tijdens die masage... kan je hem ook een keer op mij uit oefenen! ;p XxX

  • 02 Juni 2006 - 17:32

    Dorien:

    Hey frank
    leuk de foto`s vooral die van het bordje toilet haha
    dit weekend hebben we de groene kippen weer en morgen is er braderie en
    s`avonds bbq bij het SINGHATEAM stuur je dan wat warmte hierheen
    xxx

  • 03 Juni 2006 - 08:44

    Adé:

    hoy ,die frank leuk om een beetje op de hoogte zijn over je verblijf in spanje,een beetje zon deze kant op blazen graag groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Werken in het Recreatie/animatie/sport team van camping Bella Terra. Zie voor foto's van de camping www.cbellaterra.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 22830

Voorgaande reizen:

26 Mei 2006 - 03 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: